,

Antrenament CrossFit

CrossFit este un program de fitness, in sistem circuit, care are ca scop dezvoltarea puterii, musculaturii si imbunatatirea conditiei fizice avand la baza miscari functionale executate la intensitate mare

Ce exercitii faci la un antrenament de CrossFit?

Exercitiile variaza de la miscari de baza, cum ar fi flotari, genuflexiuni, tractiuni, fandari, alergare, sarituri, etc.- la miscarile foarte tehnice si cu grad de dificultate ridicat, cum ar fi „lift”-urile Olimpice si miscarile de gimnastica, care chiar iti vor pune la incercare capacitatile fizice, insa te vor si ajuta sa ti le imbunatatesti semnificativ. Aceste exercitii sunt complet naturale si veti descoperi ca le utilizati in mod regulat in miscarile zilnice, deci se poate spune ca acest antrenament este oarecum functional.
Acest lucru nu numai ca va ajuta sa va dezvoltati un fizic tonifiat armonios, dar totodata acesta va fi si sanatos. Toate exercitiile se pot (si vor) fi adapta(te) pentru a se potrivi nivelului actual de fitness la care va aflati. Toata lumea porneste de la ceea ce poate face deja… si apoi lucreaza progresand de acolo.

Exemple de antrenamente CrossFit

Exista mai multe tipuri de circuite de antrenamente CrossFit in functie de scopul tau: slabire, tonifiere sau dezvoltarea masei musculare.

Reducerea tesutului adipsos:

• Burpees* 20 Repetari
• Flotari* 10 Repetari
• Genoflexiuni cu bratele ridicate* 50 Repetari

Tonifiere:

• Tractiuni la bara fixa* 10 Repetari
• Flotari* 20 Repetari
• Fandari cu pasire* 20 de pasi
• Abdomene* 30 de repetari

Cresterea masei musculare:

Impins din culcat cu bara – 70% 1RM.* 5 Repetari.Ramat din aplecat – 50% din 1 RM.* 8 repetari

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *