,

Antrenemanetul pentru Antebrat

1.Flexia incheieturilor la cabluri

Incepi prin pozitionarea unei banci in fata unui scripete aflat in pozitia de jos, care are atasata o bara dreapta. Aseaza-te in fund pe banca, prinde bara cu o priza ingusta, prin supinatie (palmele in sus) si adu-o sus, astfel ca antebratele sa se sprijine pe coapse. Incheieturile bratelor trebuie sa iasa putin in afara genunchilor.Incepi sa flexezi incheieturile cat de sus poti. Mentine o secunda.Revino usor la pozitia de start. Repeta.

 

2.Rotirea incheieturilor

Stai drept si tine in maini manerul unui aparat Wrist Roller folosind o priza prin pronatie (palmele spre sol). Picioarele trebuie sa fie deschise la nivelul umerilor.Ridica in fata ambele maini, pana cand sunt paralele cu solul. Tine corpul nemiscat. Aceasta va fi pozitia de start. Roteste fiecare incheietura pe rand pentru a aduce sus greutatea prin rularea cablului pe bara. Cand greutatea a ajuns sus, incepi sa o cobori prin rotirea incheieturilor in sens invers. Repeta de cate ori este nevoie.

 

3.Flexia incheieturilor cu haltera

Incepi prin asezarea halterei pe o banca. Stai pe banca si apuca haltera cu ambele
maini.Spijina antebratele pe genunchi astfel incat incheieturile mainilor sa iasa in afara. Incepi sa flexezi incheieturile in sus. Revino usor la pozitia de start. Repeta.
Sfat: Antebratele trebuie sa ramana nemiscate, doar incheietura trebuie sa se miste.