,

Antrenamentul de Biceps

Flexii Alternate cu Ganterele

Vei începe antrenamentul pentru biceps cu flexiile alternate. Însă ascultă asta: nu balansa ganterele. Aproape de fiecare dată văd câte un tip ce ia gantere de două ori mai grele decât poate ridica și se folosește de toți mușchii din corp pentru a le ridica. Nu fii acel tip. Alege o greutate cu care poți duce la capăt 16 repetări alternate

Când ajungi cu gantera sus, stoarce bicepsul pentru 1-2 secunde contractându-l și coboară greutatea controlat.

Citește mai mult

,

Clementine

Inrudite cu  mandarinele , clementinele sunt fructe mai mici , cu coaja neteda si lucioasa , zemoase si foarte dulci . Desi datele privind originea lor nu sunt inca foarte clase, se spune ca acest soi ar fi fost creat in urma cu aproximativ 100 de ani, in Algeria, de catre un misionar francez .

Citește mai mult

,

Antrenament UMERI

Umerii sunt una dintre cele mai utilizate grupe ale partii superioare a corpului. Ne-am gandit sa intram putin in anatomia umerilor si sa oferim si cateva modele de antrenament al umerilor.Daca stai bine sa te gandesti probabil ca umerii sunt cei mai intrebuintati muschi indiferent de ce grupa musculara lucram si indiferent ce actiune practicam.

Citește mai mult

,

Beneficiile conopidei. 7 calitati mai putin cunoscute

Beneficiile conopidei – nutriționale
Printre beneficiile conopidei amintim 7 motive pentru care trebuie să mănânci această legumă. Beneficiile nutriționale ale conopidei constau în faptul că această legumă conține vitamine importante, precum vitamina B1, B2, B3, B6 și B9). Mai conține Omega 3 și vitamina K. este o sursă bogată și în proteine, fosfor și potasiu. Fiind o sursă bună în vitamina C și mangan o face un puternic antioxidant.

Citește mai mult