,

Dezvoltarea musculaturii coapselor

Dezvoltarea musculaturii coapselor pare sa reprezinte o problema, in special pentru personae inalte. Rareori vezi niste picioare zdravene la persoane uinalte de peste 1,80 m. Inaltimea are legatura cu dificultatea de a face genuflexiuni cu bara la ceafa, dar exista raspunsuri la orice problema. In primul rand, e bine sa ne reamintim ca aceste exercitii pentru coapse sunt mult mai simplu de executat decat cele pentru dezvoltarea trunchiului.

Exercitii coapse mari.

Cele mai utilizate exercitii pentru coapse sunt:genuflexiunile cu bara,extensiile,flexiile,indreptarile cu bara,presa.La acestea se mai adauga si cateva variante de ridicari pe varfuri, exercitii folosite pentru dezvoltarea gambelor.Pentru partea din spate a coapsei, femuralii, incep cu 4 serii de flexii la aparat, 5-10 repetari pe serie, in functie de greutatea folosita in ziua respectiva si apoi 3 serii de indreptari cu picioarele aproape drepte si talpile apropiate. La indreptari folosesc greutati mari, pentru ca nu imi place sa fac mai mult de 4-5 repetari pe serie. Pauzele intre serii sunt si de 5 minute la indreptari si genuflexiuni.Ideea e ca un exercitiu asa de eficient, precum genuflexiunile cu bara la ceafa, nu trebuie evitat doar pentru ca, din cauza inaltimii, suntem ineficienti la el si nu ne simtim confortabil facandu-l. Exista solutii si asta ar fi una: un numar mic de repetari cu o greutate mare. Astfel, durata exercitiului e redusa la minimum si putem trece mai usor peste disconfort.

Odata depasita aceasta problema, s-ar putea sa va alegeti cu niste picioare masive. In plus, genuflexiunile cu bara la ceafa stimuleaza masa si forta in tot corpul, nu numai in zona picioarelor. Un aspect foarte important este executarea acestor exercitii pentru coapse cat mai corect, atat pentru a va atinge obiectivele dorite, dar si pentru a evita eventualele accidentari.